SP Alkmaar doet mee!

19 november 2021

SP Alkmaar doet mee!

SP Alkmaar doet mee met de gemeenteraadsverkiezingen 2022!

Het is de SP Alkmaar gelukt om de door onszelf uitgesproken ambitie om mee te doen aan de gemeenteraadsverkiezingen van 2022 te verwezenlijken.

Op 13 november hebben In wijkcentrum ‘Mare Nostrum’ hebben de leden van de SP Alkmaar tijdens een algemene ledenvergadering ingestemd met de kieslijst en het concept verkiezingsprogramma voor de aankomende gemeenteraadsverkiezingen van 2022. Ook kon tijdens deze vergadering worden gestemd voor een nieuw landelijk SP bestuur.

De opgetogen sfeer in wijkcentrum Mare Nostrum gaf blijk van een tomeloze energie om zich voor te bereiden op de komende campagneperiode. Volgens de nieuwgekozen lijsttrekker Rigo Wijdoogen zijn de leden, kader en vrijwilligers uiterst gemotiveerd om daaraan te beginnen. “Na 12 jaar afwezigheid zijn de aspirant raadsleden enorm gedreven in de raad aan het werk te gaan om Alkmaar eerlijker socialer en schoner te maken. Er moet o.a. meer oog komen voor de minima, de armoedebestrijding en huisvesting en dan is een stevig links SP geluid noodzakelijk!”, aldus lijsttrekker Rigo Wijdeogen.