Reken Af en de magneetactie

5 maart 2015

Reken Af en de magneetactie

Foto: Henk Mohr

Campagnetijd,  de afgelopen 3 avonden zo ook woensdag 4 maart klokslag 19:00 uur zijn vier SP-ers op de afgesproken plaats aanwezig deze keer in  “de Mare”.

Volgens plan lopen de vier SP vrijwilligers richting Spilstraat en verdelen zich aan beide zijden van de straat om te starten met het uitreiken van de magneet stickerkaarten en de uitvouwbare folder -Reken Af- waarin de SP het speerpunten voor de provinciale verkiezing staan.

Veel positieve reacties en toezeggingen om de SP te ondersteunen, helaas een enkele negatieve reactie waarbij bij navraag nu nog niet duidelijk is waarom.

Een geslaagde campagneavond met dank aan de vrijwilligers. In Alkmaar zijn opverschillende avonden en in de weekenden overdag meerdere teams bezig met het uitdragen van SP gedachtegoed en de speerpunten van onze statenfractie. Met onze acties ondersteunen we de Provinciale verkiezingen 2015. En de daaraan gekoppelde indirecte Eerste Kamerverkiezingen. Het plakken van posters het aanspreken van mensen, het rondelen van informatie om 18 maart vooral te gaan stemmen op onze SP-fractie uiteraard beargumenteerd met feitelijke informatie door SP vrijwilligers.