Kickoff Campagne Provinciale Statenverkiezing in Alkmaar

16 februari 2015

Kickoff Campagne Provinciale Statenverkiezing in Alkmaar

Afgelopen zaterdag was voor de SP afdeling Alkmaar de kickoff voor de Provinciale Statenverkiezing van 18 maart.

Al tijdens de opbouw wilde men het kabinet laten vallen.

Via een getrapt systeem zullen door deze verkiezingen ook indirect de Eerste Kamerleden worden gekozen. Daarom is het zeer belangrijk dat men stemt en politiek Den Haag laat weten dat wij het asociale beleid van deze regering SPUUGZAT zijn. Reken af met deze regering en stem tegen een coalitie van PvdA, VVD en D66 die in de Eerste Kamer een krappe meerderheid vormen!

Reken af, dat was ook overduidelijk het thema dat SP Alkmaar gebruikte tijdens deze kickoff. De folder van de SP-Statenfractie van Noord-Holland werd door het winkelend publiek in de binnenstad van Alkmaar gretig aftrek genomen en wij boden de kinderen de kans om het hele kabinet te laten vallen.

Foto: Denise Barhorst

Niet alleen kinderen vonden het leuk om de ballen hard tegen de koppen van kopstukken, plucheplakkers en ander tuig uit politiek Den Haag te gooien,

Foto: Ralph Boots

ook volwassenen deden hier met plezier aan mee. Zo konden zelfs de buren-voor-één-dag van GL de verleiding niet weerstaan om het kabinet om te gooien.

Foto: Ralph Boots

En passant werden ook nog een vijftal mensen nieuw lid van de SP om onze strijd tegen het asociaal rechtse

beleid van dit kabinet kracht bij te zetten. Met dank aan iedereen die deze middag tot een succes maakten! Stem op 18 maart en reken af met deze regering!